Merhaba arkadaşlar, ikinci sezeryanımı olcam, önceden eski yaradan 1-2 cm aşağıda yada yukarıda keserlerdi. Şimdi doktorum aynı yerden yapcaz dedi, bi kaç kişide daha duydum. Aynı yerden iyileşmesi daha zor oluyormuş bi de. Sizde nasıl bilginiz var mı?