Canım her bebeğin gelişimi farklıdır, hepsi aynı haftada aynı kilo ve boya sahip olacak diye bir şey yokki. Hele de doktorun sağlıklı olduğunu söylediyse hiç kafana takma. Hiçbir zaman bebeğini başkasının bebeğiyle karıştırma hem son haftalarda daha çok kilo alınıyor zaten şuan kilosu gayet iyi bence