Esraa54 Normalde doktorum sıkıntı olmadığı sürece ayda bir çağırıyordu.29 haftalıkken kontrole gittiğimde yine bir ay sonra mı gel der yoksa daha mı sıklaştırır kontrolleri?Sizlerin nasıl oldu🤗
Melikesvm Esraa54 29haftalıkken gttım 1ay sonra gel dedı bırseyın olmadıqı surece sıklıkla cagırmıyor
efruzzz Esraa54 eger bir sorun yoksa muhtemelen yine bi ay sonra cagirir ben 27 de 32 de ve 35 de gittim sonraki randevum 37 yane 35 -36 dan sonra degisir sıklığı sanirim sonra haftalik olacak gerekirse gun bazli olacak muayene gore oyle bilgi verdi
Ozge1708 Esraa54 29 da gittim canm sonra 32 de çağırdı 32 de gittim. Artk 2 hafta dedi 34 de çağırdı.
Aylayslky 32 de çağırır büyük ihtimal doktorunuz ya da yine 1 aya sarkabilir 1 buçuk ay kala sıklaştırıyolar
Hmsrqw denizkizim çalışıyor sayılırsınız yani. Doktorum bana izin belgesi için 32.haftayı veriyorum dedi açıkça çalışanlara özel mi 32 de kontrol koyuyo onu bilmek için yazmıştım