hava123 kalben_duam devlet hastanesinde tedavi oldum , cokta umursamıyorlar acıkcası birde baya uzak dusuyor hastane gitmek istemedim acıkcası😔, bir hafta arayla adet olmakta ne bileyim ya ilk kez yasıyorum
kalben_duam hava123 adet değilde farklı bi kanamamı acaba bilemedimki canım oraya gidemesende başka bi doktora görün istersen. Dike kolay ama tüp tedaviside hafif bi tedavi değil alt üst ediyo insanı. Çok geçmiş olsun
hava123 kalben_duam valla aynen oyle bedene oyle zarar verıyor ki 😔 eger boyle devam ederse ozele gidecegım mecburen