Tek yumurta ikizlerine 28 haftalık gebeyim. Herşey normal dedi doktorumuz ama 34. Haftada alabiliriz dedi. Tek yumurta ikizi oldukları için birini kaybedebiliriz dedi. Aynı durumu yaşayanlar var mı. Yada herşey normal gidip daha uzun bir sürede doğum yapanlar var mı ?