Yok öyle bir şey. Bizde X var, erkeğin spermi X taşıyorsa kız, Y taşıyorsa erkek oluyor. Bunu da biz belirleyemiyoruz 😁Ha tabi şu günlerde ilişki olursa kız/erkek olma olasılığı yüksek diye bir şeyler duydum bazı doktorlardan. Ama hiçbiri kesin değil, ihtimal. Sağlıklı olsunlar da.