Zynp63 8 gün önce sezeryan oldum bu gün bantı çıkar ve pansuman yapabilirsin dedi doktorum Bantı çıkardıktan sonra bidaha bant yapmama gerek varmı acaba
Mormenekse Zynp63 benim bi kere hastanede pansuman yaptılar bantladılar 7. Gün kontrole gittm doktorum bantı cıkardı daha hiç bişey yapmamamı söyledi
Dilbenur-ok12 Zynp63 10 gün boyumca 2 günde bir o bandı değiştirmemi pansuman ettirmemi söyledi doktorum öyle yaptım bi sorun yaşamadım
Beyzan Zynp63 bir daha takmaniza gerek yok geçmiş olsun inşallah en kısa Zamanda tamamen iyileşir 😌 bu süreçten sonra ağır kaldırmamaya zorlamamay dikkat edin keloid oluşmasın
Zynp63 Mormenekse bana 3 gün gittim bantı değiştirip pansuman yapıldı mı ve 1 hafta dolunca çıkar evde pansuman yap dedi yani daha kapatmam gerekmez demi
Mormenekse Zynp63 bence gerekmez canım benim de arkadaslarımında hep açık bırakıldı açık daha cabuk iylesir zaten
ZeynepUstaaa Zynp63 ben hastaneden geldiğim gün duş aldım ve çıkarıp pansuman yaptım ve bi daha takmadım hergün batikonla temizledim
Adilekorkmaz Zynp63 dikis sekline gore fark ediyo benimki yapistirmaydi taburcu olurken cikardilar bi tek krem verdiler o kadar
Zynp63 Adilekorkmaz ben bilmiyorum dikiş şeklini ama en sağ tarafta az önce bi sey dikiş var sanırım ama emin değilim benimde yapıştırma dikiş sanırım
Adilekorkmaz Zynp63 sag taraf da kucuk nokta gibi degilmi bunun nedenin kapatmaya soldan basliyorlar dikisin sonu sag tarafa toplaniyo
cemreninannesi67 Zynp63 cnm ben bantı çokarttıktan sonra ağız mendillerinden kendime de ayırdım 3 tane günlük ütüleyip onu koyuyordum dikiş yerime elimde yıkıyodum beyaz sabunla mendilleri hiç ne iltihap oldu ne akıntı
cemreninannesi67 Zynp63 yok cnm mendili ütüleyip koyuyordum iç çamaşırımın altında kalıyo zaten kayma falan olmuyodu
Mertimm Zynp63 Ben bandı bir gün sonra banyo yaparken çıkardım doktorumda öyle söyledi . Bir daha da bant falan taktırmadım zaten kontrole gittim . Bahtsız daha çabuk iyileşiyor ve ayaklanıyorsun dedi