TugbaDogu bol bol dere otu ye canım humana diye bir cay var benim doktorum yazmıştı ondan iç eczanellerden bulabiilirsiniz üzüm ye incir ye tarçın kaynatsinlar iç bir güzel kıymalı simit aşı yogurtlu tavuklu corba pekmezli su birde kıymak yapsinlar ye benimkide gelmemisti ilk 2 3 gün sonraki gun geldi insallah gelir cok kotu bir duygu ben aglamistim bebegimi aç gorunce .😢😊