Kızlar merhaba? Adet günü 21-25 mart bekleyenler burada mıı? 😊 Ben 21 martı bekliyorum, adet olacakmış gibi his ve ağrı var. Normalde her ay aşırı göğüs hassasiyeti yaşardım bu ay yok denecek kadar az. Sivilcelenme yaşıyorum yüzümde. Siz de belirtiler var mı? Bu ay inşallah güzel haberler alırıız🤲❤️