Songul42 valla önemli ama şükür testleri hersey güzel gidiyor kuzumun şükür canım ben değiştirdim decavit iyi gelmedi nbl pregna aldım o daha beter hiç arada bir anca bir tane icebilirsem o bile zor ilaç birde troitlerim de var ona da ilaç alıyorum zor valla hergün dua ediyorum sağlıkla doğsun diye