Esrahalil
Normal doğum ile 1 gün boyunca sancı çekerek 8 de başladı akşam 9 gibi melğimi kucağımaa aldım şşimdilik. Bu kadar yazıyorum iyi olunca en ince ayrıntısına kadar anlatırım çok zorluydu ama değdi
Ciara93
Esrahalil gözün aydın canım ❣️
Sezen07
Yaaaa hayırlı olsun❤❤❤ ne güzel allah bizede nasip etsin inşallah 🌹🌹🌹❤❤❤❤
Seliminbusrasi
Darısı bekleyenlerin basina😇 hayirli ugurlu olsun .. Allahim bizi bu yollarda eglendirmeden bebeklerimize kavustursun inşallah/ amin
Asliiiii
Harika, Allah analı babalı büyütsün maşallah 😊😊😊😊