Nur000 Adarsaliha06 19 haftaligim hâlâ ogrenemedim. Genelde 16 haftadan sonra cinsiyeti soyluyor doktorlar
Adarsaliha06 Doktor 11.hafta da kıza benziyor ama kesin bişey diyemem dedi. Görmese kıza benziyor demezdi diye düşünüyorum
Elif-yener1 12+1 de perinataloji doktoru cinsiyeti soyliyimmi kız gözüküyor dedi 14 de özeldeki doktorum kız olduğunu kesinleştirdi ve dün de 17 haftalıkken kız dedi tekrardan👧🏻🌸
Esraa54 Adarsaliha06 bana doktor 20.haftadan önce söylediğimiz cinsiyetler %80 dir %20′lik yanılma payı olabilir o yüzden 20.haftadan sonra tekrar bakıyoruz demişti zaten 20.haftadan sonra detaylı zamanı geliyor orda netleşir ama 16.haftada bebek kendini gösterirse söylüyor benim öyle olmuştu