Baby-yase Merhabalar, 28 haftalık hamileyim. Saçlarımın gürleşip yoğunlaşmasını beklerken tam tersi çok yıprandı. Keratin bakım yaptırmak istiyorum. Sizce uygun olur mu? Önceden yaptıran var mı?
minikfare1 Baby-yase pek önerilmiyor diye biliyorum kimyasal içeriği fazla diye maske doğal yağ falan kullanıp doğum sonrası keratin yaptırsanız 🌸
Byzayk0 Baby-yase Canım ben bugün saçlarımı boyattım ama doğal boyayla , keratin bakım yapımı aşamasında aşırı koku ve göz yanması oluyor diye biliyorum . Sen yine de doktoruna sor