Edaseda19 Kızlar merhaba 1aylık hamileyim adetim gecikince test yaptım 1cizgi çıktı bende adet söktürücü içtim 8tane 4gün sonra 1bucuk hafta sonra yeniden test yaptım çift cizgi oldu bende adet söktürücüyü bıraktım bir sıkıntı olur mu başına gelen varmı
Aslihan2 Edaseda19 doktora gorunmenizde fayda var gereken bilgiyi kendisi verir tehlikeli olabilir çünkü
Edaseda19 Aslihan2 bugün doktorum ile konuştum bir sıkıntı olmaz gebelik olduğu için etkilemez dedi ama 7.haftadayım ve kesem ve bebek gözükmedi