13 haftalık hamileyim normalde kasık ağrılarım olurdu ama geçerdi şu son iki gündür geçmeyen ağrılarım oluyor oturdukça ya birden kramp gibi bir acı oluyor yada batma hissi doktora gitmeme 6 gün var yeni bir doktora gidiceğim için 6 günden önceye randevu bulamadım , sizce normal mi ? Sizinde oldu mu böyle acılı batmalı kasık ağrılarınız ?