katipannee 28+5 haftalık hamileyim göbek çizgim koyu kahve rengi iken şuan ten rengimden biraz koyu yani diğer günlere göre rengi açılmış 2 gündür rengi giderek açılıyor normalde koyulaşır diye biliyorum çok şaşkınım şuan başına gelen var mı normal mi 😀😀
busraakeskin katipannee 36 haftalığım benim yeni çıkmaya başladı. Tenimden bi tık koyu. Normaldir heralde
Sariovahande katipannee benimkisi çok komik piercingim var aşağıdan piercing olan yere kadar düz sonra yana kaymış üstü yine düz 😂😂
ayminaninannesi Bende hiç yok bu göbek çizgisi cuma günü 30 haftalık oluyorum beyaz tenliyim o yüzdenmi çıkmadı 🤷♀️
Bnsertk ayminaninannesi 29 haftalığız benim de çıkmadı kontrol ediyorum sürekli bende niye yok diye beyaz tenli olduğumuz için olabilir🤷♀️
katipannee ayminaninannesi bende beyaz tenliyim ama ilk zamanlar çıktı kendiliğinden şiödide kendiliğinden rengi açılıyor 😀
Esosun ayminaninannesi genetiğe bağlı biraz bende çok beyaz tenliyim ama bende koyu kahveden açık kahveye dönüş yaptı 😊 ama hala net bir şekilde görünüyor bu doğuştan olan normalde ten rengine bürünen bir çizgidir aslında gebelikte hormon seviyesinin değişmesi ile ortaya çıkar koyu ya da açık renkli olmasının bir önemi yoktur hormonların değişmesini gösterir sadece
katipannee Bnsertk belki olabilir ama bende beyaz tenliyim ama bronzlaşmaya müsaitim biraz sarıya kaçıyorum tüylerim sarı mesela
katipannee Esosun evet anladım dedim gebeyim niye rengi açılıyor 😀😀 oturup onun içinde strese girmim bariii