Ikicocukannesi32 Kızlar Siddetli Sırt Ağrısı Girdi Nefesimi Kesiyor Resmen 32 Haftamdayim normal mi sizce korkuyorum erken dogum olur diye Doktorumun num yok malasef soramiyorum basina gelen var mi ne gibi çozum buldunuz
Ezg19 Ikicocukannesi32 aynı haftadayiz benim de arada oluyor ama şiddetli değil bı iş falan yapıp yoruldunuz mu acaba
Nuray23 Ikicocukannesi32 sirtim kopuyor diyebilirim. 2 aya yakindir var sanirim. Bu gece itibari ile 35+5olucam 😫
Ikicocukannesi32 Ezg19 yok bugun hic bir iste yapmadim normalde hergun ev supururum nolur nolmaz diye ama bu gun hic bir sey yapasim gelmedi 2 saat oldu devam ediyor birden girdi agri anlamadim hic
Elfffffff Aynı haftadayız ben nerdeyse 16.haftadan beri çekiyorum doktorum normal dedi bebek büyüdükçe daha da olur dedi haklıymış bel tutulmam bacaklarım çok fena şu an erkek bebek olanlarda daha çok oluyormuş