Bu gün kontrolüm vardı 🥰 çam ve sakura şehir hastahanesine gittim herşey iyi güzeldi hatta özelden daha iyiydi aletleri falan bebeğimi çok net bi şekilde gördüm ama doktor çok umursamazdı 😒 soru soruyorum üstün körü cvb falan veriyordu bi de bu zamana kadar bana hep bi kız bi erkek diyorlardı bebeğime bu seferde kendim dikkatlice baktım bacakları açıktı ve netti. Ama doktor kız yerine kız gibi dedi hep içimde şüphe bırakıyorlar o degil bana ultrason fotoğrafını vermedi sadece ölçüm kağıdını verdi. Neden diyorum öyle diyo ćok umursamaz biriydi adı Alper di galiba 😠