ylzsa benim sarı akıntım vardı dün hatta böyle sarıdan açık kahve gibiydi . Ben ilk gebeliğimi kaybettim 8-3 de kalbi durmuştu . Dün ağlaya ağlaya doktora gittim ama nasıl bi gitme tir tir titriyorum o masaya yatarken kalp atışını duymayacağım diye . Ama çok şükür bebeğim iyiydi elhamdulillah. Akıntılarımın sebebi enfeksiyonmuş bitkisel bir fitil verdi çok şükür şimdi iyiyiz . Rabbim yavrularımızı bize bağışlasın tek isteğim yavrumu kucağıma sağlıkla almak …