Zumra45 [silindi] canım mert ısmını bende esımde cok sevıyoruz ama koymıcam ruyamda muhammed gormustum muhammed eyyup olucak ınsallah eyyup te kayınbabmın ısmı 🤩🥰
mlkkk [silindi] kızım olsa akçayı beğeniyordum unisex bi isimmiş demek ki akça çok güzel ama Mert daha iyi gibi 😊