Merhaba arkadaslar yaklasik 8 haftalik hamileyim. Baslarda bulantim bas agrim olmuyormu ama son birkac haftadir ozellikle sabahlari cok fazla bas agrim olmaya basladi ve yemeklerden sonrada bulantim oluyor. Sizce bu normal mi? Doktor icin ikili tarama testini bekliyorum ama sordugumda normal demisti. Sizde boyle seyler yasadiniz mi??