AnneyimHamileyim 23+1 bizimde ikinci kızımız olacak inşallah çok hareketli maşallah 😍 kendimi çok yorgun hissediyorum ve mide yanması çok oluyor yoksa çok şükür iyi geçiyor 🙏🏼
SrpCiveKl Deletedmom15257 ay canım benim de kaşık ağrım var ve bizim oğlan karnıma bir yerini dayıyor orası sert oluyor
Deletedmom15257 SrpCiveKl benimki kız eskiden hep sağda toplanırdı bir haftadadır ortada sertleşiyo sabahları iki kasik ortası içinde kavun var gibi buyuyo😀😀meğerse meleğim orda uyuyo
PasaninAnnesi SrpCiveKl benimkide toplaniyo gün de 2 3 kere canımı acıyı hatta tosbik. Günde bi iki kere yapması normal diye okumustum burda
SrpCiveKl Deletedmom15257 allahım ya Maşallah kuzuma benim ki de sağda toplanıyor bu toplanma olayı çok oluyor mu sende
SrpCiveKl tubatayfun 3 veya 3.5 tl su içiyorum yürüyüş yapıyorum zaten ama anlam veremedim buğün detaylı ultrasonum var çıktıktan sonra doktoruma söyleyeceğim