Elacagl Kızlar dün kontrolüm vardı 37+3deyiz bebeğim 3600 kilosu bundan sonra kilo alır mı doktor 4 ü geçerse sezeryana alırım dedi 🥺
senakhrmn Elacagl 35.haftada kaçtı kilosu acaba hatırlıyor musunuz 🙄 biz en son 35+5 te gitmiştik şimdi 37+4 olduk muayenemize daha 1 hafta var acaba bizde 3.500 olmuş muyuzdur diye merak ettim de normal doğum açısından.
esraozbl Elacagl bizde 37+4 de gittik dün 2900 dedi bide cılız bebek olmayacak dedi sizi duyunca ben şok😂
Elfffcnnn28 Elacagl gunde 30 40 gram kadar alması gerek suan ama bazi bebekler standartlarin ötesinde🤣
Zeynepelf Elacagl hayırlısı canım üzülme bence şimdiden belki kendiliğinden gelcek 3-5 güne bir şey olmaz inşallah. Ben 36. Haftada 3100 dü Seninkiside normal bence biraz önde sadece
Elacagl esraozbl yaaa beni bir korku aldı 😂 gerçi ilk kızım da 4 kilo doğdu ama 40 haftada doğmuştu bu 2 haftada 4 ü geçicek galiba 😂
Nurr24 Elacagl sanırım bende bir buçuk hafta sonra sezeryan olucam orta halli bir kızım olur sanırım☺️😂
senakhrmn Elacagl Bizimki 35.haftada 2.800 dü bakalm şimdi ne kadar olmuş haftaya öğrenicez 😇 sağlıkla gelsin inşallah hepsi.
Pnr72 Elacagl merhaba bende mayıs annesiyim yawaştan kıyafet yıkamaya başladım acaba pembe ile beyaz elbiseleri 30 c yıkasam sorun olur mu
FatRam_1703 Zeynepelf Ya neler yiyiyorsunuz acaba ben şu an 36+2 haftalık hamileyim dün kontrolum vardı doktor 2653 kilosu dedi gayet iyi dedi ama anlamıyorum yani doktorum iyi diyor burada okuyuunca neden benim bebeğim o kiloda diyorum takılmak istemiyorum kilo muhabbetine sağlıklı olması herşeyden önemli ama insan takılıyor 🤦🏻♀️
EmineYavuzhan1 Ipek0z İpek canım bolca kaşar peyniri, pekmez, bal, süt, çiğ badem, muz tüket bunları çok duydum Yiyebiliyorsan avakado da ye sona varmışsın günler kalmış doğuma Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin ya dualarım seninle kuzum 😍😍
Elacagl Htc18 ahahahha 😂 bende aynı durumdayım 😂😂 38 gibi doğsa keşke yoksa tosun bebek zor doğacak 😂😂