Byby99 Bebeğim sürekli secde pozisyonunda şuan 25 haftalık hamileyim illa ki dönecektir ama dönmezse sezeryan olur mu acaba? Bebek pozisyonundan sezeryan olan anneler burda mısınız?
Alperefet Byby99 37 deyim ters sezeryan olucam pazara kadar dönmezse 38+3 te bebek de aşağı inmiş çünkü ama sizin haftanız erken daha
Byby99 mlkkk İlki normal bu da normal olsun istiyorum ama hemen hemen 10 haftadır secde pozisyonunda gözüküyor ultrasonda