Htckrdmn BTSG04 aynen doktorum öyle dedi göbekte bebek arkada kalıyor dedi hareketlerini diğer hamilelere göre daha az hissdceksn dedi şimdi 22 haftaligim dahada büyüdüğünde varlığını daha çok hissderm sanırım başka bir sorun olmasında 😊
BTSG04 Htckrdmn bende 20. Haftalarda çok tedirgindim bebeğimi hiç hissedemicem sandım. Ama hiç öyle olmuyormuş şuan hareketlerini eşim bile hissediyor ve görüyor yani sağlıklı olsunlarda varsın daha az hissedelim 🌸
Esra-sari Rabismomm4 evet benimde ablamın başına geldi 9 yıl oldu hala ikinci çocuğu yapamıyo korkusundan aynısı olucak diye
Rabismomm4 Esra-sari yaa gerçekten zor bir durum ama hepsi aynı olacak diye bir şey yok ki canım belki olmaz öyle bir sorun 🌼
Nuurrmom 36 haftaligim benimde aynı. Evet hareketlerini diğer hamilelere göre az hissediyorsun. Ama çok şükür hiçbir sıkıntısı yok bu durumun korkma.
Rabismomm4 Nuurrmom ya ben hissediyorum ama hareketlerini hep aşağıda olması hareketini hissetirmezmiymus
BTSG04 Rabismomm4 sizinkisi rahim ağzına yakın anladığım kadarıyla arkadaşın ve benim bahsettiğimiz yukarda yani göbekte. Plasentanın yeri bebeğin kilosunu belirlemez. Benim bebeğimin kilosu normal gidiyor çok şükür bir sorun olmadı. Sadece hareketleri daha geç hissettim
Rabismomm4 BTSG04 anladım canım benimki aşağıda ama Rahimi kapatmamis benim bebeğimin gelisimide iyi çok şükür
olaol Htckrdmn benim de öyle yüzünü göremedik hiç bu yüzden ama bir sorun olacağını söylemedi doktorum. hareketlerini biraz daha geç hissettim sadece ama şimdi 29. haftadayım çok net hissedebiliyorum
Htckrdmn olaol bende 22 deym ara arada olsa hareket hissdyorum ama diğer hamileler gibi olmadığını söyledi doktor biraz daha büyüsün bende hissderm ozmn