Cansell Betuledem evet kesınlıkle bende oyle yürüyüşü yaptım geldım sonrasında lavaboya girerken korka korka girdim ya yıne kanamam olduysa diye. Kendımı yılladır hamıleymıs gıbı hissediyorum tek istegim bebegım sagsalım zamanında kucağıma almak
Cansell Kbrosmn_1 görüntü olarak hıc üzülmüyorum zaten ama baya rahatsızım sankı dogumuma bı kac hafta var gibi dolaşıyorum
Cemrece Cansell Ben de 27.haftamdayim 13 kg aldim 😅😅 hic bulantim olmadi ama sagliksiz da beslenmedim bir de 43 ile hamile kaldim sanirim ondan neyse yuruyuslere devam 😊
EceveDenizinAnnesi Cansell 33 haftanın içindeyim. 16 kiloya doğru gidiyorum. Gebeliğim riskli olduğundan ben de yatmak zorundayım hep ama inan bana zerre umrumda değil. Yeter ki kızım sağlıkla gelsin. Oğlumda da toplamda 16 kg almıştım. Fazlasıyla gitti hepsi. 🌸
Cansell EceveDenizinAnnesi evet görüntü olarak gercekten benımde umrumda degıl ama sankı o kılo bebeğe baskı yapıyomuş gıbı heran dogurcakmısım gibi agır hissediyorum kendımı o rahatsız edıyor sadece