Ayazzzzzz Anneler ben bebeyime hiç ayakkabi almadım, yani 40-ı çıkna kadar ayakkabi giyormu ki? Ayak ölçüleri nasil oluyorki? Bu hakda hiç bir fikrim yokki. Siz nasil yaptiniz?
mlkkk Ayazzzzzz bence yürümeden veya emeklemesen ayakkabı almak gereksiz bide yenidoğana çok gereksiz belki 6aylık olduktan sonra sırf kıyafetleriyle güzel görülsün diye alınabilir
Parsbebiko Ayazzzzzz ben kitikate den aldım 0-6 ay arası yazıyordu pazar günü dogumum var nasipse 🙏🙏 kullanmak nasip olur inşallah
momtobe8 Ayazzzzzz çocuklara yürümeden ayakkabı gerekli değil. Görsel olarak alabilirsiniz tabii de, yürüyen çocuğa bile evde giydirmeyin, dışarda giydirin diyor doktorlar ayak gelişimi açısından.
Ipekbocugu https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/outlet/LC-WAIKIKI/kiz-bebek/Yurumeyen/4945697/1427728 Ben bunu aldım, genelde patik giyer heralde
Ayazzzzzz momtobe8 mlkkk Ipekbocugu ben de onu düşünüyodum kaç zamandır ki bebeye nasil ayakkabbi alınır. Dişarı çıkarken evet isdiyorum ama böyle görüyorum ki doğduktan sora alırım artık elbuseleriyle)) yazda artik 3-4 aylik olucak inşaALLAH
Oaxell Ayazzzzzz en küçük numara 16-17 canım yenidoğan deyince direk veriyolar papu gibi yumuşacık zaten ayakkabı gibi değil çok güzel duruyo
Ozlem23 Ayazzzzzz bencede yürümeye bebeğe ayakkabı almak cok gereksiz numarasını bilmiyosun olucakmi bilmiyosun ama ben dayanamadım aldım 😁😁 bir tane 17 numara iki 18 bir tanede 19 e bebekten aldım yumuşakti ev botu gibi ama alicaksaniz da tabanı falan yumusak olan ve hafif şeyler alın
[silindi] Ayazzzzzz yürümeyen bebege ayakkabı almak sadece süs canım dogunca bakarsın ona göre alırsın