Slm kizlar dr randevum vardi 19 haftalik ikizlre hamileyim bebegin birinde bobreginde genisleme varmus korkmalimiyim daha once badina oyle gelen varmi herhangi bi tedavi uygulandimi nasil gecti ve gevmese dogumda bebegi nsl etkiler kafamda bi cok sorular var bu durumu y asayanlar gecici mi acaba bu