denizkizim hanımlar merhaba, bugün nezle oldum geniz akıntısı yanması ve burun tıkanıklığım var henüz ateşimde bi sıkıntı yok. kendi kendime atlatmayı beklesem mi yoksa doktoruma gidip muayene olsam mı? bebek için önemli bi durum mu bu?
Aysenturnaaa denizkizim evde kendinizi tedavi etmeye calisingunde bir kupa ıhlamur için bol portakal vs tüketin suyunuzu iliklimonlu icin
28gamze denizkizim bildiğim kadarıyla kontrol olmanizda fayda var herhangi bir enfeksiyon konusu bebeğe zarari olabilir.gecmis olsun
2prensesannesi1 denizkizim geçmiş olsun cnm evde ıhlamur iç ılık suyla duş al duş iyi geliyor baktın hala aynısın acile git
Gizem___ denizkizim geçmiş olsun benim de hiçbir şeyim yoktu gece 4:30da uyandım aşırı burun akıntısı ve hapşırıkla sonra üşümeye başladım sarındım yorgana bir saat uyumuşum bir uyandım kuru yerim yok terlemişim hemen sıcak duşa girdim sonra tavuk suyuna çorba içtim bir gecede atlattım çok şükür terle attım. Limonlu ıhlamur falan için meyve yiyin öncelikle doğal yöntemler deneyin zaten hamilelikte ilaç kullanımı en son yol olmalı.