Alperefet canım gözün aydın doğum yapmışsın geçmiş olsun iyisin umarım. Benim arkadaşlar da hemen kalkamamışlardı yavaş yavaş karşıya bakarak diyorlardı hep ve kollardan iki kişi tutarak kalkmışlar, kalkmışsındır inş çok baskı yapma kendine hazır olunca kalkarsın ilaçlar ağır geldi belki vücut atınca rahatlarsın.. Bebeğin nasıl canım sağlığı iyidir inşallah 🙏 seninle hep konuşuyorduk parlaklık için.. Allah sağlık, uzun ömür versin, Sütün bol olsun💖