Yaprakk Arkadaşlar gebeliğin ultrasona göre 4 hafta önden gitmesi gibi bir durum yaşayan oldu mu aranızda veya 5 hafta ? Sat tarihimi net biliyorum hep normal giderdi ve şimdi 4 hafta önd olduğunu öğrendim 😯
Gazel Yaprakk Bayağı fazlaymış kaç haftalıksınız net bilmiyorsanız son adet tarihini falan belki erken döllenmedir
YavuzunSelini Yaprakk Benimki sekerden dolayi nerdeyse 4 hafta ondeydi seker diyeti yaptiktan sonra 2 haftaya dustu sukur 😊
Yaprakk Gazel net biliyorum son adet tarihimi öncesinde olması mümkün değil normalde 32 haftalığım ama ultrasonda 36 çıkıyor açlık tokluk kan şekeri verdim bugün ona göre hareket edecekmiş doktorum 😞
Yaprakk YavuzunSelini doktorum da şekerden şüphelendi ama ben 36 haftalık görünüyorum ultrasonda geç olabilir mi şeker varsa eğer diyetini yapmak için siz ne zaman olmuştunuz 😐