Nisanannesiii Kızlar dikiş yerim sağ popom şişmiş bu normal mi ne zaman geçer bir hafta oldu doğum yapalı
Hatice11 Nisanannesiii Dikiş gerinde hafif şişme oluyor benimde şişmişti,enfeksiyon kapmasın bakımına dikkat edin yeter çabuk iyilesiyor o zaman 😊
Ayten-1907 Nisanannesiii ihmal etmeyin bence hassas bir yer doktora gösterin bence iltihap kapar enfeksiyon kapar canım bilemeyiz ki…
Alinamoms Nisanannesiii baticonla pansuman yapmanız lazım ve madecasol diye bir merhem var o inanılmaz iyileştiriyor. Doktorunuza mutlaka sorun ve kuru tutmanız lazım.
Hatice11 Nisanannesiii Doktorunuz krem ve batikon vermedi mi? Fito krem diye bir krem var bana onu vermisti ameliyat yaraları vs icin onu kullandım.batikonuda 1 litrelik siseye bosaltiip geri kalanini su dolduruyorsunuz her tuvaletten sonra pamuga o sudan dokup yaranizi silin bol bol sonra kremden sürün.Benim dikislerim yaklasık 15 gunde bu sekilde iyilesti 😊
Selly06 Henüz doğum yapmadım ama kasıklarımda germe ameliyatından belki 300 dikişim vardı ve hareketli bölge olduğundan bazı yerlerde açılma olmuştu. Hametan merhem inanılmaz yaraları iyileştiriyor. Tavsiyemdir. :)