Glbnpk Ndcskns devam ediyor. Benim bu hafta geldi ama iki hafta sonra ayrılıcam. Dilekçemi verdim. Hangi tarihte ayrılacağımı da söyledim. Ayrıca okul müdürüyüm yazıyı da gördüm devam ediyor.
Herares Bende Martın sonunda idari izne çıkacağım. Ne olur olmaz son dakika kaldırılır izinler diye endişeleniyorum 🙈