Hazal34 Kizlar Sezeryan olucam salı günü devlet de acaba sondayi uyutdukdan sonra takılan varmı genel anestezi
Denizyildizii Hazal34 hiç birşey anlamıyorsun cnm önce yada sonra fark etmez yani bana önceden taktılar çok korkuyordum ne zaman takacaksınız falan beklerken biz çoktan taktık dediler😅
ozlemak42 Hazal34 banada daha izin belgelerini imzalamadan taktilar acı olmuyor sadece cok cisin varmış tutamiycakmissin gibi his veriyor ama zaten takıldığı an yapiyorsun farkinda değilsin korkulacak bişey degil yani genel anestezi mi verecekler sana ?
Merimex Hazal34 ben takilacagini falan bilmiyordum valla anestezi aldıktan sonra takılmıs ameliyat bitince odaya geldiğimde sordum tuvalete nasıl gidicem falan ozaman öğrendim sonda var gerek yok dediler 😌
Hazal34 ozlemak42 insalah bnimde öyle olur ikinci Sezeryanim kızım 18 aylık ve salı günü ikinci kızımı kavusucam hayırlısıyla ama herşeyi unutmuş gibiyim acıyı asamalari hatırlamıyorum korkuyorum ilki genel anesteziyfi
Pekinseyma Hazal34 canım bende devlette doğum yapıcam uyuşturma dan önce takılıyor du ben doktorumla görüştüm sonra takarız dedi
ozlemak42 Hazal34 belden yaptır o anı yaşa zaten narkozun etkisi gecene kadar hersey çok rahat geçtikten sonrası sıkıntı ama ona da allah dayanma gücü veriyor canım rabbim yardımcın olsun sağlıkla kucagina alirsin inşallah 😊