Krizantem_ Kızlar iyi akşamlar 🌸 göğüs ucunu belli etmeyen emzirme atleti öneriniz var mı? Bir de ben suan 27+5 im. Emzirme sütyeni son haftalarımda mı alsam göğüslerde büyüme olur mu yoksa şimdiki bedenime göre mı alayım?
hamileana Krizantem_ şimdiki bedeninden bir yada 2 beden büyük al canım kaplı sudyenler ve atletler var onlar çok rahat oluyor göğüs ucunuda belli etmiyor
Merimex Krizantem_ sütyen mi atlet mi bilmiyorum ama göğüsler süt dolunca bir beden büyüyor onu soyleyebilirim
28gamze Krizantem_ 2 tane bir beyaz bir siyah olarak emzirme atleti alfim lcw dan belli etmiyor.bir tane de sutyen olarak aldım lcw dan.disarida da rahat etmek icin.2 tane de normal penye emzirme aldim belli ediyor onlar ama gece fln evdeyken kimse görmez die ilk hamileligimden kalmıştı nbb den almistm ozmnlr
Serdem39 Emzirme sütyenlerimi suwen sen çok güzeldi. Ebebektende almıştım almaz olaydım göğüs uçlarımı belli ediyordu.emzirme sütyeninide pentiden aldım oda güzeldi tavsiye ederim
Krizantem_ hamileana Çok teşekkürler canım sütyenimi kaplı düşünmüştüm atlet biraz daha rahat olsun dedim kaplı atlet rahat olur mu ki 😊
hamileana Krizantem_ evde giyeceksen kapısız al canım ama bir yere giderken giymek için kaplida iyi oluyor alt kısmında tel oomuyir ya yada 1 kaplı 1 kapısız alabilirsin ben buralarda bulamadım internette de çok pahalıydı evde ilk dogumumdan kapsiz vardı iki tane onlarla devam 😂