merhaba anneler
2aylik bebegim var sutum var ama yetersiz oldugu için memeyle doymadığı zaman mama takviyesi yapiyoruz.
fakat mama araligi 3 3.5 saat deniliyor. benm bebeğim en fazla iki saate acikiyor, böyle sık beslenmek isteyen bebisi olan var mi
normal mi zararli mi bilemiyorum. ayrıca hic meme emmemis gibi 90 ml ile ancak doyuyor.
çocuğu aç aç ağlatmak da istemiyorum cunku gercekten acikip agliyor cocuk besleyince sakinlesiyor.
ne dersiniz..?