Kindersupries 1.ci testi adetimden 4 gun sonra 2.ci testi 8.gun 3. Testi biraz once 9.gun yaptim 4.gun kan degerim 0.120 cikmisti bidaha yaptirmadim.adetim hep duzenli olurdu hic bu kadar gecikmedi https://imgyukle.com/i/NvQUjq
Cigdemss Kindersupries kan testi net değer verir. Kaset testlere çok güvenmeyin derim. İdrardan sonra bekleme süresini geçtiyse test geçerli olmaz ki.
Denizyildizii Kindersupries benimde çok düzenlidir ama böyle bir gecikme olmuştu benimde mevsimsel falan olabilir. İnşallah vardır bebiş ama kan değerin çok düşük çıkmış
eyese Evet son testte çizgi yok ama kan tahlili tekrar yaptırın bence. Bir tanıdığım idrar tahlillerinde çıkmayınca olamıyorum diye ilaç kullanmaya başlamıştı, aslında hamileymiş. En iyisi kan tahlili tekrar yaptırmak. ()Bazen stres de günü etkiliyor)
hamileana Kindersupries adetinin üzerinden 9 gün geçmiş çok net çıkmış olması gerekirdi bence hamile değilsin canim
Meridaily Testte var gibi sanki ama kan değerinize göre yok gösteriyor 😔 4 gün gecince yüksek çıkar diye düşünüyorum
Kindersupries Malesef sonuc cikti hamile degilim ama 9 gun gecikmesi. Kadin doguma gitsem miki bi sorun mu var acaba
hilaleee Kindersupries benimde düzenlidir 10 gün geçti bugün test yaptım yine negatif yine negatif. Yıldım artik
Kindersupries 1.5 yasinda kizim var hala onu emziriyorum ve bu ara meme bagimlisi oldu ondan mi bilmiyorum 2. Cocuga daha yeni karar verdik ve ilk denemede bile olumsuz sonuc almanin ne kadar tarifsiz duygu oldugunu anladim rabbim hicbir kadinin kollarını bos bıraktirmasin
Beyzan Kindersupries birebir aynı şeyi yaşadım oğlum 17 aylıkken korunmayı bıraktık ben ilk ay name kalırım sandım olmadı çok üzüldüm üstelik adetim 1 hafta gecikti bana Dr uzun süre korunup sonra korunmayinca rahim bazen böyle tepki veriyor dedi. Çok şükür 2. Ay hamile kaldım darısı sizie olsun inşallah 🌸
neshakin Kindersupries 2. Testte gebelik görülüyor canım hayırlı olsun inşallah 3. Testte çıkmamasının sebebi test bozuk canım kenarı lekeli kalmış testi tekrarla yada kan ver inşallah tekrar hayırlı olsun
Kindersupries neshakin biraz once kan testi yaptirdim negatif iyi dileklerin icin tesekkur ederim ins diger aylara