Cutepregnant Kaşık biberon ilk kullanım için öneriliyor. Diğerleri meme reddine sebep oluyormus. Kolik bebekler için tommee tippee öneriliyor
kivirciginannesi Reyhnn yok sağlıklı olmuyor. Meme reddi oluyor. Şırıngayla yada kaşıkla vermek gerekiyor sütüde
Kalbimm55 Reyhnn genelde Çay kaşığı koyuluyor hastane çantasına ,bende bir tane koyucam Hani emmezse Bebek sonrasında Zaten eczaneden oluyo Bebekler için Özel kaşıklar.
Biyolog-anne Reyhnn ben avent aldım anne göğsüne en yakını oymuş, meme reddi olmasın diye bakalım 🤷♀️