YouTube da gezinirken çok harika tatlı bir kadının hiç bir şekilde bez kullanmadığını duydum ( Eskilerde böyle yapıyordu yada çabuttan bez) ve çok güzel akıllı bir kadın benim nazarımda.. (Tembel bir millet ve kapitalistin kölesi mi olduk acaba) Lütfen izleyip buraya fikirleriniz yazar mısınız?? YT kanalın ismi: Prema Sundari