En kısa zamanda doktora gidin böyle şeyler pek bekletmeye gelmiyor. Bende ilk hamile kaldığımda çok ağrı çektim. Çevrem yerleşme ağrısı o korkma bu virüste doktora gidilmez dedi hamile olduğumu öğrendikten 2 gün sonra da düşük yaptım. Korkutma amaçlı söylemiyorum bunu tabii ki ama siz yine de aksatmadan bi doktora görünün ☺️