Figen03 Osmaniye de bildiğiniz en iyi doğum doktoru hangisi bayanlar ben park hastanesi ne gidiyorum önereceğiniz doktor var mı
Cemrenin_annesi80 Figen03 20 gün önce devlette Meriç balıkoglu sezaryenimi yapdı o kadar memnun kaldımki
Minnakkannesi Figen03 ben ilk doğumumu ibni sina hastanesinde Özcan bey var çok iyi bir doktor şimdi ikinci doğumumu da ona yapacagım Osmaniye’nin en iyi doktorudur randevu almak bile bir aydan fazla sürüyor
Figen03 Cemrenin_annesi80 devlette 2 doğum yaptım memnun kalmadım bu kez özel e gidiyorum hayırlısı olsun bakalım
zerdali__ Masal80 ayni hastaneye gidiyoruz ama ben ozlem hanima gdiyorum.Kacinci dogumunuz ? Hastanenin ebelerini felan biliyormusunuz
Figen03 Masal80 bende Park Hastanesi’nde Ferhat bey var ona gidiyorum şimdilik memnunum inşallah bı sorun çıkmaz
Figen03 zerdali__ bende Park Hastanesi’ne başladım şimdilik bi sikinti yok inşallah da böyle gider Ferhat beye gidiyorum🤗
Masal80 zerdali__ ablam 4 yıl çalıştı hastanede şuan burdan söyleyemiyorm ebe hakkında benim ilk doğumum olacak Allahın izniyle ama akrabalarımdan var orda doğum yapan