minnakveben Bugün şeker yükleme testi yaptım ce fazla cıktı ama testin yapılagından haberim yoktu doktor haftan gelmis yapalım dedi yaptı ama ben öncesinde kan ilacı icmistim bunu söylemeyi unuttum acaba sonucta bunun etkisi olabilir mi ?
Bsmlh minnakveben olmaz bende bir gün önce tatlı yedım ama şeker cıktı onunla asla bağlantısı olamaz vucudda varmıs dedı zaten ben diyetisyen bulup makıne alana kadar 136 fırladı derken 150
Elftml08 minnakveben bende buğün yaptım gece 12den beri aç durdum aç gittim ilkten aldılar sonra birer saat arayla tekrar aldılar kan verme işi bitene kadar su dahil hiç birşey yiyip içmedim sonuçlarımda olması gibi gayet normal çıkmış öyle dedi doktor
gulbay90 minnakveben Bende aynı şekilde ilacımı içip gitmiştim sordum zaten farkı olmuyo. Şeker öyle bir illet ki varsa vardır ilaç etkilemiyo rahat olun ilaçdan dolayı birşey olmaz
Taze_gebe minnakveben en az 8 saatlik açlık ile gidiliyor ilk ölçüm açken yapılıyor ben de demir ilacımı sabah içtiğimden onu sormuştum gece iç yat dedi yani ilk kanım 9:30 gibi alındı 12 son kan verdim geceden o saate dek aç 😢sadece o içecek ile durmuş oldum
minnakveben Taze_gebe ozmn etkisi olmusmudur acaba ben nasıl unuttum söylemeyi bilmiyorum cok pisman oldum ama gecti
minnakveben Taze_gebe ben icecegi ictim 1 saat sonra kan alındı o kadar ilk kan fln diye bisey yapmadılar
Taze_gebe minnakveben farklı uygulamalar olabiliyor sanırım ben 75gr lık içtim 4 kez alındı kan açken 1 kan alındı İçeceği içtikten yarım saat aralıkla 2 kez en sonda bir saat sonra kan ve idrar birlikte 🤷♀️ ailede babamda şeker olduğundan 75lik sanırım tam anlayamadım da 😂
minnakveben Elftml08 ya benden sadece ictim 1 saat sonra alındı o kadar nasıl birer saat arayla alındı baska bi hastaneye gitmelimiyim acaba