5 haftalıkken kanamam oldu, düşük riskim yüksekti. Progestan fitil ve iğne kullandım 12′inci haftaya kadar. Çok şükür atlattım ama çok düzenli kullandım. Her gün 15.00′da iğne atınıyordum. Sabah 10 akşama doğru 17 ve akşam 23′te fitil kullanıyordum. Ve sürekli yattım. Çok şükür şimdi 22 haftalık olduk hiç bi sıkıntı kalmadı 🙏🏻🙏🏻