Ciara93 Tetanoz aşısı yapılan anne adayında oluşan antikorlar bebeğe de geçer ve bebeği yenidoğan döneminde oluşabilecek tetanoz hastalığına karşı koruma sağlar. Hamilelikte yapılmasının nedeni bebeği yenidoğan tetanozundan korumaktır. Bebeğin doğum sırasında kordonunun (steril olmayan bir aletle, bıçakla vb. kesilmesi sonucu bebekte tetanoz gelişebilir. Yenidoğan döneminde bebekte gelişebilecek tetanoz yüksek oranda ölümcül olabilmektedir, bunun önlenmesi açısından bu aşı çok önemlidir. gerekli görmüyorum dediğiniz aşıyı olmamanın kötü sonuçları var ilkinde olmamış ikincide de olmaz insallah işinizi şansa bırakmışsınız