25+3 haftalık hamileyim.son 3 4 gündür cok kötüyüm gündüzleri uyuyorum midem bulanıyor halsizim bas agrımda var. Bademciğimde beyaz leke olusmustu doktora gittim sadece bogaz spreyi verdi gecen hafta hala gecmedi. Neyim var anlamıyoruö hiç bir iş yapamıyorum bulantıyla uyanıyorum öğlen uyuyorum aksam uyanıyorum bilmiyorum böyle olan varmı