Kızlar bu ikinci hamileliğim, ilkinde böyle olmamıştı, bel, karın bölgesi ve yanlarda kramp tarzı ağrılar giriyor çıkıyor. Ben diyorum ki herhalde bebeğimin kasları gelişiyor ve bendeki magnezyumu kullanıyor. Magnezyum desteği almalı mıyım sizce. Yani böyle bi deneyimi olan varsa lütfen bana yardımcı olsun. Teşekkür ederim şimdiden 🌹