NesssE Ben bunları hiç almadım ihtiyaçta olmadı🙂Almış olsam boşuna para vermiş olacaktım.Olası bir durumda zaten kolay bulunabilir şeyler ihtiyaç olursa alınır.Elzem değil diye düşünüyorum 🙏🏼Göğüs ucunada her açtığımda ayva çekirdeğini atmayıp jel yapıyordum onu sürüyordum sürekli . Hayırlı doğumlar 💙