Meyracukurmaraz Kızlar 17 haftalık hamileyim. Kasıklarımda sertlik oluyor bebek ne taraftaysa çok aşağıda gibi geldi bana normal mi sizde öyle mi hissediyorsunuz
Buketkucuk Meyracukurmaraz o haftalarda gayet normal, ayakları aşağıda ise tekmelerini aşağıda hissedersiniz. Kafası aşağıdaysa baskısını aşağıda hissedersiniz yani aşağıda hissetmeniz normal