Rumeysa-celik14 Haftadayım Bebeğin böbreklerinde 5mm piyelektazi(Genişleme)olduğu söylendi geçebilir dedi takip edilecek ama bu durumu yaşayan var mı ?
Senayyalcin Rumeysa-celik14 Evet benim bebeğimde de görülmüştü özellikle erkek bebeklerin %80ininde görülüyormuş ama geçiyormuş benim şuan 34.haftam ve durumu iyi gözüküyor mesela çok takılacak birşey değil endişe etmeyin geçici 😊
Gulgok Rumeysa-celik14 Benim bebeğimde de detaylı ulturasonda görüldü. Erkek bebeklerde görülme olasılığı yüksekmiş. Kontrol altında. Doğuma kadar geçebileceğini söyledi doktorum cok önemsemedi. Doğar doğmaz da yine kontrol edilecek. Siz de endişelenmeyin 💜🤲
Sonfeyz Rumeysa-celik14 benim bebegimin de böbrek kanallarinda genisleme var her ay kontrol ediliyor doktorum erkek bebeklerde olabiliyor dedi geriliyor mu diye takip ediyor
Selimepp Rumeysa-celik14 benim bebeğime de demişti doktoru ayrıntılıyı filan o yüzden yaptırmıştım ama erkek bebeklerde oluyor sıkıntı yapma dedi doktorum takipte kalacağız dedi şimdi 35 inci haftamdayım şimdilik çok şükür bişey yok ama hala takip ediliyor sende sürekli sor doktoruna ne durumda diye bence.
Rumeysa-celik14 Senayyalcin acaba çok mu artış var diye düşündüm ama sizin ne kadardı 😊 bu arada çok sağolun içime su serptiniz diyebilirim
Rumeysa-celik14 Gulgok ya benimde doktorum çok önemli değil dedi ama sonradan büyür mü diye kafama takıldı. Tecrübenizi paylaştığınız için teşekkür ederim 🌼
marysmom Geçer geçer merak etme aynı şeyi yaşadım kızımda sonra geçti sadece doğumdan sonra doktor ultrasonla kontrol eder rahat edersiniz
Sonfeyz Rumeysa-celik14 21 haftalikken 4.1–4.2 ölçmüştü 24 haftalikken 4.4–4.7 mm olmuş 7 mmye kadar çıkabilir sorun yok dedi doktorum
marysmom Rumeysa-celik14 yani doğuma kadar hep takip altında tutuldu sadece yani hep sınırdaydı ama doğumdan sonra bir problem çıkmadı
yasmnydn Rumeysa-celik14 canım 22 haftalıkken sağ böbrek 3.7mm di doğumdan sonra ki kontrolünde 5mm olmuş takip edilecek dedi 2.ay kalça ultrasonu için gittiğimzde tekrar bakacaklar inşallah geriler sizin de bizimde 🤲🏻