Kubra2 33 haftalık gebeyim bebegin kalbinin normalden hızlı attgıını söyledi doktor uzun süreli carpıntı bebekte kalp yetmezliğine neden olabiliyor dedi takip ediyoruz bakalım. Böyle durum yasayan varmı arkadaslar..
Merve10090 Kubra2 ne kadar ki kalp ritmi? Bende 33 + 3 hamileyim.. bebeğin 140-150-160 civarında kalbi atması güzel.. inip çıkıyor sürekli
Kubra2 Merve10090. 180 dedi muaneye gittigimde 3 gün snra tekrar gittim düşmüş dedi ama hala yükseklik var dedi kardiyolojiye muane oldum bendede çarpıntı cıktı sanırım senden etkileniyor dedi ama yinede cok korkuttu beni
Merve10090 Kubra2 evet cnm biraz yüksek.. ama aşırı değil. Doktorun dediği gibi senden kaynaklanabilir. Komtrol altında ol. Bir şey olmaz Allahın izniyle 🤲🏻